Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> Avoimet työpaikat -> Muusa
Kirjoittaja Viesti
migeli

LähetäLähetetty: Ke Tou 15, 2013 9:22 am    Viestin aihe: Muusa Vastaa lainaamalla viestiä

Kesä on tulossa ja olen tylsistynyt taiteilija joka etsii inspiraatiota itselle. Kirjoitan ja maalaan, kuvaan ja kokaan, mutta tarvitsen minun muusan. Etsin naista joka voi olla taiteeni inspiraatio eli voin maalailla sinua, kuvata, kokata sinulle, ja kirjoittaa romaania jossa olet päähenkilönä. Jos et ole koskaan ollut taiteilijan muusa niin nyt voit kokeilla sitä ja pääset näkemään ja kokemaan minun maailmani. Kustannan kaiken ja ota yhteyttä muista karvauksista mitä voi saada.

mike.seidler@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
migeli

LähetäLähetetty: Ke Syy 18, 2013 10:05 am    Viestin aihe: up Vastaa lainaamalla viestiä

hei kerron vähän ennenmmän mitä odotan sinusta muusana

Parempi jos olet jyväskylässä ja voimme tapailla useammin.

muusan ja taitelijan välinen suhde on sinäänsä niin että sinun eleet, ulkonäkö, persoona, miten suhtaudut asioihin miten toimit eri tilanteissa eri esineittenkanssa, sinä olet sydän joka antaa elämää kaikkeen.

sinun täytyy tykäätä olla kameran edessä tai ainakin yrittää.
valmis kokeilemaan kaikkee uutta

https://www.facebook.com/pages/Mikael-Seidler/113133728775600

http://www.seidlerdesign.net/
Sinun pitää olla vapaa koska silloin kun luon sponttaanisesti suunitelmat vaihteleee ja saatan pytää johonkin omituiseen asentoon, paikaan, vaihtaa vaatetusta, pukea jotain päälle, riisua. haluan että kun inspiroit minut johonkin kuvaan niin saan sen luotua siinä hetkessä

en kuvaa nyt mitään sairaan outuoa rahallisesti voidaan. olen antanu muille 10e tunti mutta aina ekoilla kerroilla on katsottu miten homma suijuu
ja toki sie saat kuvat aina itselles ja voit julkaista niitä mitä sulle
annan

ei tarvi huolehtiapaljastavammat ei ainakaan mun puolelta tule sosiaalimediaan vaan menee esim taide nääyttelyyn ja nettisivuille
en halua kuvata mitään huippumalli hoikkiksii vaan luonnollisen normi kroppia johon enemmän ihmisiä voi tuntea kuuluvansa

ota yhteyttä nyt vaikka heti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa