Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> Jenni-Marien herkkuja tarjolla
Kirjoittaja Viesti
findommarie

LähetäLähetetty: Ti Hel 06, 2018 12:37 am    Viestin aihe: Jenni-Marien herkkuja tarjolla Vastaa lainaamalla viestiä

Moikka. Smile

Olen Marie, parikymppinen itsestään huolta pitävä tummahiuksinen neitokainen. Muotoja löytyy, eli pyllyä, tissiä ja reittä, eli kukkakeppejä ihannoivat voitte skippaa meikäläisen. Pituutta jotain 165cm & painoa 60kg. Rintani ovat D kuppia. Ja tosiaan pitkä tumma tukka ja vihreät silmät, tosin niitä et tule näkemään, koska haluan säilyttää yksityisyyteni. Asun koirani kanssa itä-suomessa ja sinkkuna elän. Smile Mutta se siitä sitten itse asiaan. Eli miksi olen tällä sivustolla ja mitä haen.

Elämäntilanteeni on suoraan sanottuna perseestä. Teen vaan satunnaisesti keikkaduunia, joten niillä ja kelan tuilla ei kauheesti hurrata. Joten päätinpä sitten palata taas tämän vanhan mutta edelleen kiihottavan harrastuksen pariin. Eli aikomukseni on siis myydä siis mm. Tuoksuvia pikkareitani, sukkia, sukkiksia, legginssejä, tikkareita... Olen valmis kokeilemaan uusiakin juttuja, joten älä ujostele vaan ehdota rohkeasti.

Kuva & videotoiveita en valitettavasti voi ottaa vastaan, koska uuteen luuriin ei ole varaa, ja mitään pikselimössöä en halua asiakkailleni tarjota. Löydän kyllä keinon, jolla pystyn pikkari ym valikoimani kuvata, siitä ei huolta.

Lisäksi haaveilen jonkinlaisesta money slave-tyyppisestä jutusta, vaikka tuntuu tosin, ettei se suomen markkinoilla kovin yleinen juttu vielä ole. Pari vuotta sitten minulla tosin oli eräs ihana suomalainen herrasmies, jota en koskaan livenä tavannut, mutta netin välityksellä tyydytimme toistemme mielihaluja. Voi että, kainolla muistelen aikaa kun hän maksoi laskuni ja shoppailuni ja kerrankin ei ollut rahahuolia...

Joten jos täällä joku on, ketä kiinnostaisi jonkinlainen rahaorja-tyyppinen juttu, niin ota ihmeessä yhteyttä.

En siis myy seksiä tai tee muitakaan livejuttuja, joten älä tarjoa niitä, kiitos. Smile

jos ilmoitukseni kolahti ja tiedät, että meillä voisi olla kivaa yhdessä niin kirjoita sähköpostikenttään: findommarie@luukku.com tai laita täällä viestiä!

Puss! 💋
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
findommarie

LähetäLähetetty: Su Hel 11, 2018 9:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitokset kaikille toteutuneista kaupoista, asiallisten ja tositarkoituksella olevien ihmisten kanssa on kiva tehdä kauppaa ❤️

Mitäs kivaa sitä ensi viikolla keksittäs? Ehdota rohkeasti !

Yv tai findommarie@luukku.com
Takaisin alkuun
findommarie

LähetäLähetetty: Su Hel 18, 2018 10:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uusi viikko taas edessä ja tylsä sellainen... Joten laittakaas viestiä jos on jotain mielessä. Haluan piristystä ja tekemistä ❤️
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa