Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> Kuuma nainen tarjoaa kuumaa liveä kuvia yms/Pirkanmaa TÄNÄÄN
Kirjoittaja Viesti
tampereenkuuma93

LähetäLähetetty: Ke Tam 10, 2018 4:44 pm    Viestin aihe: Kuuma nainen tarjoaa kuumaa liveä kuvia yms/Pirkanmaa TÄNÄÄN Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään kuuma nuori nainen tarjoaa kiimaisia palveluitaan;) minulla on tiukat paikat, olen hoikka estoton ja kuuma;) anaalia en tee. Rahan tarve olisi kova tänään niin sovitaan kuumat treffit Tampereelle Wink myyn myös seksikkäitä kuvia, pikkuhousuja yms tuhmaa Wink ota yhteyttä vain tositarkoituksella ja sovitaan kuumat treffit tänäänWink Pirkanmaa/Tampere

Tampereenkuuma93@hotmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tampereenkuuma93

LähetäLähetetty: La Tam 13, 2018 2:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uppista mulla ois aikaa
Takaisin alkuun
Mies 47

LähetäLähetetty: Su Tam 14, 2018 9:43 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tampereenkuuma93 kirjoitti:
Uppista mulla ois aikaa

Moi
Mihinaikaan sopis tapaaminen ?
Entä sen hinta ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Yahoo Messenger
Ch

LähetäLähetetty: Su Tam 14, 2018 8:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tähän ei kannata sotkeutua!!
Pyytää rahaa etukäteen ja sitten kun maksaa niin uhkaa tehdä rikosilmoituksen :O
Enkä kyllä ymmärrä millä perusteella :O
Älkään vaan ketään menkö tuon huijarin huijauksiin!! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Creat1

LähetäLähetetty: Su Tam 14, 2018 8:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ch kirjoitti:
Pyytää rahaa etukäteen ja sitten kun maksaa niin uhkaa tehdä rikosilmoituksen :O

Omituista! Maksat ja hän uhkaa tehdä rikosilmoituksen Shocked Tässä on varmaan tapahtunut jotain muutakin. Ei kuulosta tämä tarina tällaisenaan uskottavalta. Olisi mukava kuulla asiasta myyjänkin versio.
Takaisin alkuun
Juhox

LähetäLähetetty: Ma Tam 15, 2018 12:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ch kirjoitti:

Kyllä sulla olis oikeus ottaa ne rahat takaisin vaikka väkisin, sillä tuohan on sama kuin varkaus. Tietty, jos olet lähettänyt rahat etukäteen tilisiirtona, niin heikompi juttu.

Näissä hommissa raha vaihtaa omistajaa vain kaupantekohetkellä Smile ja jos hommiin sisältyy jotain extraa tai aika menee yli, niin se on myyjän tappio, jos ei siitä heti ilmoita.
Takaisin alkuun
Creat1

LähetäLähetetty: Ma Tam 15, 2018 12:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juhox kirjoitti:
Ch kirjoitti:

Kyllä sulla olis oikeus ottaa ne rahat takaisin vaikka väkisin, sillä tuohan on sama kuin varkaus. Tietty, jos olet lähettänyt rahat etukäteen tilisiirtona, niin heikompi juttu.

Näissä hommissa raha vaihtaa omistajaa vain kaupantekohetkellä Smile ja jos hommiin sisältyy jotain extraa tai aika menee yli, niin se on myyjän tappio, jos ei siitä heti ilmoita.

Ei ole mikään varkaus vaan petos tai lievä petos, jos edes tässä tapauksessa mitään rikosta on tapahtunut. Kuka maksaa etukäteen tilille, jos on kerran tapaamassa tämän ihmisen livenä?! Kovin on ontuva tuo "uhrin" tarina, sillä olisin kiinnostunut kuulemaan myös myyjän näkemyksen tapahtuneesta.
Takaisin alkuun
tampereenkuuma93

LähetäLähetetty: To Tam 18, 2018 1:32 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen tehnyt uuden ilmoituksen jossa on totuus asioista ja multa voi kysellä sähköpostilla lisää asioista. Mua on huijattu lähettämään ilmaisia kuvia Sad
Takaisin alkuun
Jupe74

LähetäLähetetty: To Tam 18, 2018 10:58 am    Viestin aihe: Hyvä palvelu... Vastaa lainaamalla viestiä

Olen muutaman kerran tavannut hänet ja olen aina saanut just mitä on sovittu, vaikka joskus olen maksanut ennen aktia. Smile
.
Takaisin alkuun
Pasi

LähetäLähetetty: To Tam 18, 2018 12:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse kanssa kerran kohdannut kyseisen neidon ja oli kyllä mukava ja asiansa osaava ja kaikki meni kuten sovittiin
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa