Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> 20v naisen vaatteita, kuvia, videoita! Toteutan toiveesi!
Kirjoittaja Viesti
RoosaElli

LähetäLähetetty: Su Elo 27, 2017 4:12 pm    Viestin aihe: 20v naisen vaatteita, kuvia, videoita! Toteutan toiveesi! Vastaa lainaamalla viestiä

Heippa, olen 20v nainen Lahdesta. Opiskelen tällä hetkellä ja olen miettinyt mieluista keinoa saada vähän säästöjä uuteen polkupyörään.
Oon uusi näissä piireissä, hinnat saattavat olla vähän miten sattuu mutta pyrin tekee yhteistyötä ostajan kanssa parhaani mukaan. Mulla onnistuu kaupat mieluusti myös livenä, harmikseni asun solussa joten tapaamispaikka täytyy miettiä yhdessä.
Tykkään toteuttaa erilaisia ehdotuksia videoilla ja kuvilla. Esim pissavideot on täysin ok! Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse niin sovitaan yhdessä!

Kauppojen jälkeen olisi kiva jos antaisitte tänne palautetta kuinka kaupat sujuivat.

Vaatekauppoihin kuuluu mukana valokuvia minusta tuote päällä. Livenä hinnat korkeammat.
Hinnat postitettuna:
Pikkuhousut [Hipsterit, pitsiä tai kuviolliset] 25e + postit 1,30
Pikkuhousut tai pitsistringit [pikkarit puuvillaa, yhden väriset] 20e + postit
Sukat 7e +postit
Kuvat ja videot tarjousten perusteella!

Kuvat ja videot nopealla toimituksella sun sähköpostiin jo saman päivän aikana!Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
bpoju

LähetäLähetetty: Ke Mar 01, 2017 12:57 am    Viestin aihe: Re: 20v naisen vaatteita, kuvia, videoita! Toteutan toiveesi Vastaa lainaamalla viestiä

RoosaElli kirjoitti:
Heippa, olen 20v nainen Lahdesta. Opiskelen tällä hetkellä ja olen miettinyt mieluista keinoa saada vähän säästöjä uuteen polkupyörään.
Oon uusi näissä piireissä, hinnat saattavat olla vähän miten sattuu mutta pyrin tekee yhteistyötä ostajan kanssa parhaani mukaan. Mulla onnistuu kaupat mieluusti myös livenä, harmikseni asun solussa joten tapaamispaikka täytyy miettiä yhdessä.
Tykkään toteuttaa erilaisia ehdotuksia videoilla ja kuvilla. Esim pissavideot on täysin ok! Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse niin sovitaan yhdessä!

Kauppojen jälkeen olisi kiva jos antaisitte tänne palautetta kuinka kaupat sujuivat.

Vaatekauppoihin kuuluu mukana valokuvia minusta tuote päällä. Livenä hinnat korkeammat.
Hinnat postitettuna:
Pikkuhousut [Hipsterit, pitsiä tai kuviolliset] 25e + postit 1,30
Pikkuhousut tai pitsistringit [pikkarit puuvillaa, yhden väriset] 20e + postit
Sukat 7e +postit
Kuvat ja videot tarjousten perusteella!

Kuvat ja videot nopealla toimituksella sun sähköpostiin jo saman päivän aikana!Smile

Moi! Smile Löytyyks viel? Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RoosaElli

LähetäLähetetty: Ma Mar 13, 2017 7:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Bpoju/ vielä löytyy!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa