Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> Avoimet työpaikat -> Kuuluisaksi?
Kirjoittaja Viesti
migeli

LähetäLähetetty: To Elo 29, 2013 1:29 pm    Viestin aihe: Kuuluisaksi? Vastaa lainaamalla viestiä

Hei,

Pyydän jo etukäteen suomen kielen taidoistani.

Oletko halukas ottamaan osaa supermalli testistä. Kerron lyhyesti Idean. Haluan löytää vapaaehtoisia miehiä ja naisia joilla on halu tai unelma kokeilla malli maailmaa. en tarkoita yhden päivän mallina olemista kameran edessä vaan malliksi tuleminen. Olen Itse valokuvaaja mutta haluan kokeilla malli firma tyylistä mallin luomista. Ennen kuin alat miettimään mikä ihmeen vinku peli tämä on niin teen pari asiaa selväksi. Alaston kuvia ei tule koska haluan kehittää sinulle mahdollisiman viehettävän ja lupaavan malli mahdollisuuden. Semmoinen kuvan sinusta että ajan myötä ihmiset uneksis nähdä sinut alastomana ei siksi että olet kaunis vaan siksi että olet kaunis ja saavuttamaton.

Sinulle tehdään:
- Malli profiili
- Twitter käyttis
- Facebook fani sivu

Minä kuvaan kaikki materiaalit ja toimin osittain manageri tyylisenä ihmisenä joten valvon mitä näihin tulee julkaistua tämän testin aikana.

Jos sinua kiinostaa pistä viesti mikael.seidler@seidlerdesign.net niin voidaan keskustella enemmän. Sinun pitää olla Jyväskylä alueelta tai lähistöltä. Viralliset sopimukset tehdään jossa sovitaan kaikki asiat etukäteen. Voit myös tavata minut henkilökohtasesti kaupungilla keskustelemaan asioista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa