Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> Espoo/pk-seutu LIVENÄ
Kirjoittaja Viesti
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: La Hei 29, 2017 6:09 pm    Viestin aihe: Espoo/pk-seutu LIVENÄ Vastaa lainaamalla viestiä

Satunnaisesti olisi mukavilla herrasmiehillä mahdollisuus livekaupankäyntiin pk-seudulla. Smile itse olen S-kokoinen, kivannäköinen brunette. Täällä suunnalla taas tänään ja huomenna! Smile (12.2-13.2)

Tarjolla olisi siis (pääosin pitsisiä stringejä (ei narumalleja) sekä hipstereitä, myös muutamat puuvillaiset. Sinun riisumanasi 50 euroa (asiallisesti hameen alta, tokihan sinne saa myös samalla katsoa). Mikäli haluat että otan ne itse edessäsi pois, niin 35 euroa. Myös sukkia, rintsikoita ja sukkiksia toki!
Tämän lisäksi voin myös neuvotella handjobista!

Myös muuta voi ehdottaa, mutta kaikkien ajan säästämiseksi mainitsen kuitenkin vielä tässä, että seksiä ei ole kaupan (ei yhdyntää/suuseksiä kumminkaan päin), ja minun koskeminen mahdollista vain vaatteiden päältä. Myös "nopea lipaisu riisumisen yhteudessä" on seksiä, ja molemminpuolisista turvallisuussyistä se ei valitettavsti ole mahdollista.

Itselläni ei ole paikkaa, eli esimerkiksi autossasi. Toki myös kädestä käteen kaupat onnistuu julkisillakin paikoilla Smile

Vastaan kaikkiin asiallisiin viesteihin. Jos kyselet suikkarin hintaa tai ilmoitat että pillua tekisi mieli - älä tule tämän ilmoituksen alle syyttelemään minua huijariksi kun ignooraan viestisi. Mukavien ja asiallisten tyyppien kanssa on ilo tehdä kauppaa! 😊✌🏻️

-----

Viimeinen muokkaaja, Pantiesandfun005 pvm Ma Hel 12, 2018 12:53 pm, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sponsori

LähetäLähetetty: Su Hei 30, 2017 9:13 am    Viestin aihe: Re: Espoo/pk-seutu LIVENÄ ensi viikolla! (31.7->) Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikkeahan saa aina yrittää suomihan on vapaa maa.. %p Tässä toki hyvä esimerkki millainen ilmoituksen pitääkin olla että tietää mitä paskaa olisi saatavilla ja mitä ei nii ei tarvitse tuhlailla aikaansa viesteihinkään turhaan.. Kaikestahan ihmiset näköjään kuvittelevat saavansakin rahaa.. EI jatkoon..

Pantiesandfun005 kirjoitti:
Ensi viikolla alkavalla viikolla olisi mukavilla herrasmiehillä mahdollisuus livekaupankäyntiin pk-seudulla. Smile itse olen S-kokoinen, kivannäköinen brunette.

Tarjolla olisi siis (pääosin pitsisiä stringejä (ei narumalleja) sekä hipstereitä, myös muutamat puuvillaiset. Sinun riisumanasi 50 euroa (asiallisesti hameen alta, tokihan sinne saa myös samalla katsoa). Mikäli haluat että otan ne itse edessäsi pois, niin 35 euroa. Myös sukkia, rintsikoita ja sukkiksia toki!
Tämän lisäksi voin myös neuvotella handjobista!

Myös muuta voi ehdottaa, mutta kaikkien ajan säästämiseksi mainitsen kuitenkin vielä tässä, että seksiä ei ole kaupan (ei yhdyntää/suuseksiä kumminkaan päin), ja minun koskeminen mahdollista vain vaatteiden päältä. Myös "nopea lipaisu riisumisen yhteudessä" on seksiä, ja molemminpuolisista turvallisuussyistä se ei valitettavsti ole mahdollista.

Itselläni ei ole paikkaa, eli esimerkiksi autossasi. Toki myös kädestä käteen kaupat onnistuu julkisillakin paikoilla Smile

Vastaan kaikkiin asiallisiin viesteihin. Jos kyselet suikkarin hintaa tai ilmoitat että pillua tekisi mieli - älä tule tämän ilmoituksen alle syyttelemään minua huijariksi kun ignooraan viestisi. Mukavien ja asiallisten tyyppien kanssa on ilo tehdä kauppaa! ��✌��️
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: Ti Elo 01, 2017 11:14 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ hyvä esimerkki epämiellyttävästi lähestymistavasta - kiitos kuitenkin pidit ilmoitustasi ylhäällä! Meillä kaikilla kun valitettavasti ei voi olla persettä kaupan hintaan 20 e / päivä Very Happy (kyseenalaisista kommenteistasi kaikkien ilmoituksiin se lienee etsimäsi, kun asialliset ja ihan normaaleja& kivoja juttuja tarjoavat tytöt saavat patoutuneet agressiosi niskoilleen)
Takaisin alkuun
mahdollisuus

LähetäLähetetty: Ke Elo 02, 2017 11:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä tekemään ohareita tää tyttö...

Viimeinen muokkaaja, mahdollisuus pvm Ti Syy 19, 2017 1:30 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Herravaan

LähetäLähetetty: La Elo 05, 2017 8:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitanpa tähän ja muokkaan tarvittaessa kun tilanne selviytyy.

Tosiaan minäkin tapasin tämän mukavan ja puheliaan tytön alkuviikosta, vaan tapaaminen ei käytännössä onnistunut luvatusti.

Viimeinen muokkaaja, Herravaan pvm Ke Elo 30, 2017 11:51 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun
Mysty79

LähetäLähetetty: Pe Elo 11, 2017 11:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tiistaina tuli tavattua ilmoituksen tyttö. Erittäin mukava ja kaunis, sekä puhelias tyttö. Tapaaminen ylitti ehdottomasti odotukset.
Palvelu oli mitä luvattiin ja aikataulut pitivät, erittäin positiivinen kokemus. Very Happy
Takaisin alkuun
SamTheMan

LähetäLähetetty: Pe Elo 11, 2017 12:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oikein vaakuttava tapaus, alkuun yhteydenpito ok, mutta jostain syystä kun piti sopia tapaaminen, niin tyyppi katosi kuin kusi lumeen....
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: La Elo 12, 2017 12:03 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin kauan kun ei ole tapaamista sovittu, ei mielestäni voi olettaa että myyjä olisi 24/7 tavattavissa. Tokihan on kohteliasta reagoida viesteihin mutta itse aiempien kokemusten perusteella karsin inboxista ne, jotka päivän aikana laittavat useita viestejä (etenkin jos alunperin mahdollista kaupoista on sovittu pidemmän ajan päähän) ja sävy muuttuu jollain tapaa uhkaavaksi/vihaiseksi/painostavaksi. Tokihan joskus aivan varmasti myös voin erehtyä ihmisestä näiden viestien perusteella, mutta usea myyjä varmasti osaa samaistua siihen tunteeseen, kun jokin tietty asia alkaa "soittaa kelloa".
Tällä hetkellä käyttäjän "herravaan" kanssa kaupat osittain kesken, mutta siitä huolimatta en ole häneltä saanut yhtäkään asiatonta tai edes hermostunutta viestiä - voin siis lämpimästi suositella kauppakumppaniksi, kun käytöstavat ovat edelleen tallella tälläisessäkin tilanteessa. Toisilla ne katoavat jo ekoissa viesteissä Very Happy Muiden kanssa ainoastaan onnistuneita kauppoja takana!

Vaikka täällä profiili Onkin ollut vasta vähemmän aikaa, on itselläni muutamien vuosien epäsäännöllisen säännöllinen kokemus tälläisistä kuvioista. Toki se varmasti karsii myös niitä oikeasti ihan asiallisia ostajia, mutta en itse tee tätä mitenkään "elinkeinokseni" tai ruokarahoja tienatakseni, joten suoraan sanottuna se ei niin haittaakaan.

Itselleni pääasia on että kauppaa tekee sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa tullaan molemminpuolin juttuun - ei väkisin rahankiilto silmissä ja hampaat irvessä Very Happy

Kiitos kaikille kivoille tyypeille kenen kanssa on ollut ilo tehdä onnistuneita ja mukavia kauppoja! Smile
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: Ke Elo 23, 2017 1:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomenna taas pk-seudulla! Smile
Takaisin alkuun
Elia_H

LähetäLähetetty: Ma Syy 11, 2017 1:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Homma toimi hyvin, suosittelen!
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: La Syy 16, 2017 6:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomenna Espoon suunnilla Smile
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: To Syy 21, 2017 6:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomenna ja lauantaina tavattavissa! 😊 Tapaamatta jätän edelleen vain ne, joiden viesteissä sävy muuttuu uhkaavaksi/inhottavaksi kesken sopimisen - ja mikäli tapaamiselle on jo sovittu tarkka kellonaika ja paikka niin toki myös peruutan sen. Jollei mitään tarkempaa olla sovittu niin en myöskään laske vastaamatta jättämistä ohareiksi, silloin ehkä itse kannattaa miettiä onko itse kenties laittanut jotain sopimatonta 😉
Tällä viikolla useampi onnistunut tapaaminen, kiitos kivoille herrasmiehille 💗
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: Pe Mar 03, 2017 11:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitkästä aikaa! Sunnuntaina ja maanantaina taas Espoon suunnilla - eikun tapaamista sopimaan Wink
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: La Jou 09, 2017 10:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ensi viikolla kaupat taas mahdollisia! 😊😊
Takaisin alkuun
Pantiesandfun005

LähetäLähetetty: Ma Hel 12, 2018 12:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä taas hetken Smile
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa