Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> HOT ANNIKA
Kirjoittaja Viesti
Hotannika

LähetäLähetetty: Pe Tam 12, 2018 12:51 pm    Viestin aihe: HOT ANNIKA Vastaa lainaamalla viestiä

Moi kaikki kivat miehet !

Täältä löytyy suomalainen aito savontyttö joka täyttää muutaman päivän kuluttua 23 vuotta Razz

Raha on ollut viime aikoina hieman tiukassa joten sponssille olisi tarvetta Wink

Sen haluan jo tässä vaiheessa painottaa että kaupat ovat 100% luottamuksellisia ja sinun ja minun välisiä.

Olen vaaletukkainen kaunotar, 80C rinnoilla varustettu, käyn myös ahkerasti salilla ja se on alkanut näkyä myös takamuksessa Smile

Minulta voit ostaa mm kuvia ja kiihkeitä seksitarinoita tai viestejä. Voidaan myös vaihdella kuvia ja viestejä snapchatissa! Smile

Pikkareita ja stringejä löytyy joka lähtöön ja niitä myisin myös edullisesti postin kautta! Smile

Ehdottaa saa mikäli sinulla on joku ehdotus mitä haluaisit minulta! Mut saa kiinni aika nopeasti sähköpostilla hotannikaa@gmail.com

Mulla ois viikonloppu vapaata kaikenlaiseen kivaan joten tulkaahan jutuille rohkeasti! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hotannika

LähetäLähetetty: Pe Tam 12, 2018 7:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nostan ilmoitusta Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa