Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> Töitä haetaan -> Kaikenlaista kodinhoito- ja kaikkea muuta apua tarjolla JKL!
Kirjoittaja Viesti
cealu

LähetäLähetetty: Su Jou 10, 2017 3:51 am    Viestin aihe: Kaikenlaista kodinhoito- ja kaikkea muuta apua tarjolla JKL! Vastaa lainaamalla viestiä

Kodinhoitoa, eläintenhoitoa, lastenhoitoa, kauppa-apua, siivousta... kaikkea!
22 vuotias reipas, rehellinen, ahkera, pirteä, iloinen ja puhelias nainen Keski-Suomesta etsii kaikenlaista pientä hommaa, joiden pikku korvauksilla saisi säästettyä rahaa autoon! 😊
Olen utelias, innokas ja nopea oppimaan uutta, perus kodinhoito onnistuu minulta hyvin, siivota osaan ja pidänkin kovasti, kauppa apu, ruuanlaittoapu, lastenhoito, eläintenhoitoakin (koko ikäni pituisella kokemuksella perus eläintenhoidosta😊) ja mielelläni otan vastaan vapaita ehdotuksia! Smile
Ps! Ravitallilla työskentelevänä ja omankin hevosen omistajana myös hevostenhoidosta vankka kokemus, joten talliapua saa minulta kysyä myös! Smile
Jos sinulla voisi olla pientä kodinhoitohommaa yms. minulle tarjota, laita sähköpostia rohkeasti ja jutellaan lisää! 😊
Sähköpostini:
duunpost@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mies 47

LähetäLähetetty: Su Tam 07, 2018 2:47 pm    Viestin aihe: Re: Kaikenlaista kodinhoito- ja kaikkea muuta apua tarjolla Vastaa lainaamalla viestiä

cealu kirjoitti:
Kodinhoitoa, eläintenhoitoa, lastenhoitoa, kauppa-apua, siivousta... kaikkea!
22 vuotias reipas, rehellinen, ahkera, pirteä, iloinen ja puhelias nainen Keski-Suomesta etsii kaikenlaista pientä hommaa, joiden pikku korvauksilla saisi säästettyä rahaa autoon! 😊
Olen utelias, innokas ja nopea oppimaan uutta, perus kodinhoito onnistuu minulta hyvin, siivota osaan ja pidänkin kovasti, kauppa apu, ruuanlaittoapu, lastenhoito, eläintenhoitoakin (koko ikäni pituisella kokemuksella perus eläintenhoidosta😊) ja mielelläni otan vastaan vapaita ehdotuksia! Smile
Ps! Ravitallilla työskentelevänä ja omankin hevosen omistajana myös hevostenhoidosta vankka kokemus, joten talliapua saa minulta kysyä myös! Smile
Jos sinulla voisi olla pientä kodinhoitohommaa yms. minulle tarjota, laita sähköpostia rohkeasti ja jutellaan lisää! 😊
Sähköpostini:
duunpost@gmail.com

Moikka
tuu siihen seksihommaan ensiviikolla saat hyvät rahat
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Yahoo Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1