Kirpputori
Katso äkkilähdöt!
  Etusivu -> K-18 -> Taloudellista tukea
Kirjoittaja Viesti
missjenny-

LähetäLähetetty: Su Lok 22, 2017 8:49 pm    Viestin aihe: Taloudellista tukea Vastaa lainaamalla viestiä

Moikka moi kaikki ihanat!

Olen tällähetkellä aika hankalassa tilanteessa ja päätin laittaa tänne ilmoitusta!

Olen siis parikymppinen, muodokas (162/60/75D) tummaverikkö. Saan paljon kehuja isosta pepustani ja siitä, että minulla on muodot juuri oikeissa kohdissa. Luonteeltani olen rempseä ja pilikettä silimäkulumasta lööttyy, paljasjalkainen savolainen kuin olen. Very Happy

Rakastan luonnossa liikkumista, lenkkeilyä, shoppailua, sisustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, hemmottelua...

Mutta nyt tilanteeni on se, että en voi pahemmin toteuttaa näitä intohimoja, koska jouduin työttömäksi eikä tuloja pahemmin ole.

Niinpä mieleeni tulikin, löytyisikö täältä joku ihana, joka haluaisi tehdä jonkinlaista diiliä kanssani...

Mieleeni juolahtaakin välillä pari juttua parin vuoden takaa. Silloin minulla oli hetken aikaa eräs aivan ihana herrasmies rahaorjana, jonka ansiosta sain ripauksen luksusta elämään. Oikea ravintolaruoka ja viini verrattuna perus mäkkisafkaan - ahh ! Tai seksikkäät alusvaatteet, kivat neuleet ja farkut, meikit, laukut, hemmotteluhoidot... voi että ! Ja vastineeksi tottakai kuvia ym kivaa Smile

Toinen tekemäni juttu oli vaatediili, josta pidin myös. Sitten on tullut tehtyä ihan pikkarikauppaa, sukkia, sukkiksia,kuvia yms yms... Smile

Joten jos kiinnostuit tekemään jonkinlaista kauppaa kanssani niin laita viestiä joko täällä tai sähköpostilla osoite on missjenny@luukku.com

Odotan viestejä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
missjenny-

LähetäLähetetty: Ti Lok 31, 2017 1:49 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt myös käytössä kik josta minut löytää nimellä missjennyq

Smile
Takaisin alkuun
missjenny-

LähetäLähetetty: To Mar 02, 2017 3:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moni on luullut lukevansa rivien välistä että tarjoaisin seksipalveluja, niin ei, EN tarjoa.

Mutta yhteydenotot muista jutuista ovat edelleen tervetulleita. Pelleilijöitä olen nähnyt jo tarpeeksi. 😊
Takaisin alkuun
missjenny-

LähetäLähetetty: Ti Mar 14, 2017 11:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nostoa, taloudellinen tuki olisi enemmän kuin tarpeen...

Enemmän kauppoja, vähemmän pelleilijöitä. 😊
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   
Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Kirpputori.net Foorumin päävalikko
Sivu 1 Yht. 1
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa